KLACHTENPROCEDURE


Lieve klant,

Soms verloopt alles niet helemaal zoals we hadden gehoopt. Maar we zijn er om dit voor jou zo goed mogelijk op te lossen! Als je een klacht hebt dan zouden we het heel fijn vinden als je dit eerst bij ons kenbaar wil maken. Stuur hiervoor een e-mail naar info@gewoon-lief.nl, en we zullen ons best doen om het probleem op te lossen. 

Sinds 15 februari 2016 hebben consumenten in de EU een extra mogelijkheid om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is speciaal ontworpen om geschillen tussen consumenten en online verkopers op te lossen. Je kunt het ODR-platform vinden op deze link. Als je klacht nog niet elders in behandeling is, ben je vrij om je klacht te deponeren via dit platform van de Europese Unie. 

Liefs, 

Het Gewoon Lief-team

 

© 2021 - 2024 GEWOON LIEF ♡ | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel